ABOUT MUCHU PESCA

ABOUT MUCHU PESCA
Cù una missione di sviluppu tecnicu è in costante innuvazione per creà novi prudutti, è a persecuzione di "Prima qualità, Rapportu di prezzu di alta prestazione, Consegna rapida" Principiu manageriale, Noi, KONA, simu fieri di i nostri ami di pesca à a mosca di bona qualità.

Chì amu di pesca à a mosca avemu
A nostra selezzione di ganci di mosca presenta ganci per mosche secche, ninfe, poppers, serpentine, jigs è pesca di mosca di grande caccia, sia barbate che barbless. Tutti sò fatti di acciai di altu carbonu di alta qualità è anu punti chimichi affinati.

Misura dispunibile:
Più u numeru hè grande, più chjucu hè u ganciu.

ABOUT FLY FISHING HOOK (2)

U graficu sottu hè abbastanza chjaru è vi dà una grande quantità di informazioni.

ABOUT FLY FISHING HOOK (1)

Se avete da ligà una mosca bagnata (streamer, emerger, ninfa) allora ci sò trè pesi principali da sceglie: pesanti, di pesu mediu è leggeri. Insemi cun questi, avete bisognu di sceglie a forma curretta. Probabilmente serà un tondo o sproat piegatu.

ABOUT-FLY-FISHING-HOOK-(4)

Barb & Barbless Hooks

A pesca hè un bonu sportu, pescemu micca solu per i pesci, ma per l'intrattenimentu. Se no, pudemu affruntà a situazione chì ùn ci sia pesci da pescà in l'avvene.
U ganciu senza barba ùn serà micca cusì pussibule di strappassi a bocca, è hè più faciule per elli di sopravvivere.

D’altronde, per piacè assicuratevi di fà casu à i regulamenti lucali quandu sceglite i vostri ganci. L'acque più prutette anu da dumandà ganci senza barba.

Imballaggio dispunibule

Per u ganciu da pesca à a mosca, pudemu fà l'ordine OEM è ODM, è l'imballu pò esse imballatu secondu e vostre esigenze. Eccu i ganci chì imballanu per u vostru riferimentu.

ABOUT FLY FISHING HOOK (3)


Tempu di posta: Jun-10-2021