INFORMAZIONI DI LURE PIGLIU AMU

INFORMAZIONI DI LURE PIGLIU AMU
Cù una missione di sviluppu tecnicu è in costante innuvazione per creà novi prudutti, è a persecuzione di "Prima qualità, Rapportu di prezzu di alta prestazione, Consegna rapida" Principiu manageriale, Noi, KONA, simu fieri di i nostri ami di pesca di lure di bona qualità, i nostri ami sò super acutu è assai forte.

Chì esche di ganciu da pesca avemu
Da a nostra vasta selezzione di ganci per esca per esche doppiu ganciu, rana cavu, ganciu per alti, ganciu per alti cù punta di lama pressante, ganciu per vermu, ganciu per vermu speciale, gambu offset, EWG, ganciu offset colpu falatu, fracassu, ganciu per colata, ganciu per cucchiaia , ganciu di cucchiaia cù barbless, ganciu flipping, ganciu JIG, testa JIG, Aberdeen, Tutti sò fatti di acciaio di alta qualità à altu carbonu è anu punti chimicamente affinati.

Tipu dispunibule:
Qualunque sia u tippu di pesca in esca chì vi interessa, ne avemu tutta a gamma, è i ganci alti ti daranu probabilità significativamente più alte di agganciare i pesci ch'è i ganci singuli.

ABOUT LURE FISHING HOOK (1)

U Ganciu Offset hè u ganciu maravigliosu per lampà esche morbide in acque erbacce è ostaculi

ABOUT LURE FISHING HOOK (3)

Aberdeen hè un ganciu fantasticu per qualsiasi pescatore, sia salatu sia d'acqua dolce.

ABOUT LURE FISHING HOOK (2)

Imballaggio dispunibule

Per u ganciu di u vermu, pudemu fà l'ordine OEM è ODM, è l'imballu pò esse imballatu secondu e vostre esigenze. Eccu i ganci chì imballanu per u vostru riferimentu.

Picture 9


Tempu di posta: Jun-10-2021