U principiu di funzione è selezzione di manometru di gas

In a produzzione industriale cutidiana, vari manometri di pressione di gas sò indispensabili cum'è strumenti di misura comunemente usati. Ci sò parechji tippi di manometri di pressione di gas, cumpresu u tippu d'indicazione di puntatore è u tippu di visualizazione digitale. Puderanu ancu capacità di trasmissione remota per chì i dati di pressione ponu esse monitorati fora di u situ, ecc.

Manometru di gas

Ci hè parechje sfarenti tippi di apparecchiature chì ponu esse aduprate avà, è l'usu di manometri hè ancu assai cumunu. Dopu l'usu, questu equipagiu pò riflettà direttamente risultati di misurazione stabili. Pò fà misure ragiunevuli nantu à i dati di pressione è ambientali, è ancu Cù una bona forza meccanica, pò esse adupratu cun tranquillità di mente senza prublemi, è a vita di serviziu hè relativamente longa. Hè adattatu per l'usu in diverse industrie, è hè cunveniente è simplice per cumprà, è u prezzu hè assai altu.

Quandu u manometru di gas misura a pressione di u mezu, u so principiu di travagliu hè di mette un dispositivu d'isolamentu à a periferia di u manometru. A pressione di u mezu serà trasmessa à u manometru internu attraversu u liquidu di sigillatura, è u valore indicatu serà uttenutu.

A so caratteristica hè di travaglià in un modu di isolamentu mediu. U manometru di gas hè principalmente cumpostu da u manometru stessu è un dispositivu d'isolamentu speciale. U manometru di gas hè un pruduttu speciale adupratu per misurà u mezu specificu in u manometru. Pò misurà media cù forte corrosività, alta temperatura è alta viscosità.

1. I requisiti di misurazione in u prucessu di produzzione, cumpresu a gamma di misurazione è a precisione. In casu di prova statica (o cambiamentu lentu), hè stipulatu chì u valore massimu di a pressione misurata deve esse dui terzi di u valore in scala cumpleta di u manometru; in casu di pressione pulsante (fluttuante), u valore massimu di a pressione misurata deve esse u manometru A metà di u valore di scala cumpleta.

2. Cundizioni ambientali in situ, cum'è temperatura ambientale, corrosione, vibrazioni è umidità. Per esempiu, manometri à prova di scossa aduprati in cundizioni ambientali vibranti.

Manometru di gas

3. E pruprietà di u mezu misuratu, cume u statu (gasu, liquidu), temperatura, viscosità, corrosività, gradu di pulluzione, infiammabilità è splusività, ecc. Cum'è calibre d'ossigenu, calibru acetilenicu, calibru di pressione cun marcu "senza oliu", manometru resistente à a corrosione, manometru resistente à alta temperatura, manometru di gas, ecc.

4. Appuite per l'osservazione di u persunale. Secunnu a situazione è e condizioni di illuminazione di l'attrezzatura di prova, sceglite metri cun diametri è dimensioni differenti.

Menzionatu u valore d'usu è a stabilità di stu manometru di gasu, l'effettu pò esse assai bonu, per assicurà chì sarà più stabile in usu, allora pudete ancu cunsiderà u cuntenutu di l'acquistu. Mencione u modu di compra. Pudete cunsiderà di sceglie un mudellu cù tecnulugia di produzzione di alta qualità, è pudete pruvà secondu a temperatura misurata, umidità, viscosità è altri parametri. In listessu tempu, pudete ancu cunsiderà a gamma di misurazione. Queste sò l'istruzzioni principali per a compra.


Tempu di posta: Oct-08-2021