Accessori cumuni di valvula di cuntrollu di flussu pneumaticu

Locator

I cumpunenti di l'attuatore pneumaticu devenu esse accumpagnati cù l'attuatore quandu sò in usu. Pò migliurà a precisione di pusizione di a valvula è riduce l'influenza di a forza di attritu di u stamone di a valvula è a forza sbilanciata di u mediu, in modu da assicurà u pusizionamentu currettu di a valvula secondu u signale furnitu da u regulatore. In quali circustanze anu bisognu di cunfigurà un posizionatore per a valvola di cuntrollu di flussu pneumaticu:

1. Quandu a pressione media hè alta è a differenza di pressione hè grande;

2. Quandu u calibru di a vàlvula regulatrice hè troppu grande (DN> 100);

3. Valvula regulatrice à alta temperatura o à bassa temperatura;

4. Quandu hè necessariu aumentà a velocità operativa di a valvula regolatrice;

5. Quandu u cuntrollu split hè necessariu;

6. Quandu un signale standard hè necessariu per operà un attuatore di primavera micca standard (a gamma di primavera hè fora di 20 ~ 100KPa);

7. Quandu si rende contu di l'azzione inversa di a valvula (u tippu d'aria à chjude è u tipu d'aria à aperta sò intercambiabili);

8. Quandu e caratteristiche di u flussu di a valvula regulatrice anu da esse cambiate (a camma di posizionatore pò esse cambiata);

9. Quandu ùn ci hè micca un attuatore à molla o un attuatore à pistoni, hè necessariu uttene azzione prupurziunale;

10. Quandu si utilizanu signali elettrichi per operà attuatori pneumatici, a putenza deve esse distribuita à u posizionatore di valvula pneumatica.

A valvula elettromagnetica
Quandu u sistema hà bisognu di uttene un cuntrollu di prugramma o un cuntrollu in duie pusizioni, deve esse equipatu di una elettrovalvula. Quandu selezziunate una elettrovalvula, in più di cunsiderà l'alimentazione CA è DC, a tensione è a frequenza, ci vole à prestà attenzione à a relazione trà l'elettrovalvula è a valvula regulatrice. Nurmalmente apertu o nurmalmente chjosu pò esse adupratu.

Se avete bisognu di aumentà a capacità di l'elettrovalvola per accurtà u tempu d'azione, pudete aduprà duie elettrovalvule in parallelu o aduprà l'elettrovalvula cum'è una valvula pilotu in cumbinazione cù un relè pneumaticu di grande capacità.

Relè pneumaticu
U relè pneumaticu hè un tipu d'amplificatore di potenza, chì pò mandà u signale di pressione d'aria in un locu luntanu, eliminendu u ritardu causatu da l'allungamentu di u pipeline di segnale. Hè adupratu principalmente trà u trasmettitore di campu è u strumentu di regolazione in a sala di cuntrollu centrale, o trà u regolatore è a valvula di regolazione di campu. Un'altra funzione hè di amplificà o riduce u signale.

cunvertitore
U convertitore hè divisu in un cunvertitore gas-elettricu è un convertitore elettricu-gas, è a so funzione hè di realizà a cunversione reciproca di una certa relazione trà gas è signali elettrichi. Quandu si utilizanu segnali elettrichi per manipulà attuatori pneumatici, u convertitore pò cunvertisce diversi segnali elettrichi in diversi segnali pneumatici.

Valvula riduttora di pressione di filtru d'aria
A valvula riduttrice di pressione di u filtru d'aria hè un accessoriu in strumenti di automazione industriale. A so funzione principale hè di filtrà è purificà l'aria cumpressa da u cumpressore d'aria è stabilizà a pressione à u valore richiestu. Pò esse adupratu per vari strumenti pneumatici è elettrovalvole. , Dispositiu di stabilizazione di l'alimentazione è di a tensione per i cilindri, apparecchiature di spruzzatura è picculi strumenti pneumatici.

Valvula autobloccante (valvula di posizione)
A valvula autobloccante hè un dispositivu chì mantene a pusizione di a valvula. Quandu a fonte d'aria fiasca, u dispositivu pò tagliare u signale di a fonte d'aria per mantene u signale di pressione di a camera di membrana o cilindru in u statu immediatamente prima di u fallimentu, cusì a posizione di a valvula hè ancu mantenuta in a posizione prima di u fallimentu.

Trasmettitore di posizione di valvula
Quandu a valvula di regolazione hè luntana da a sala di cuntrollu, per capisce accuratamente a posizione di l'interruttore di a valvula senza u situ, hè necessariu equipà un trasmettitore di posizione di valvola. U signale pò esse un signale cuntinuu chì riflette ogni apertura di a valvula, o pò esse cunsideratu cum'è l'azzione inversa di u pusizionatore di a valvula.

Interruttore di viaghju (risponditore)
U switch di viaghju riflette e duie pusizioni estreme di u switch di valvula è manda un signale d'indicazione in listessu tempu. Basatu annantu à stu signale, a sala di cuntrollu pò spegne u statu di l'interruttore di a valvula per piglià e misure currispundenti.


Tempu di posta: Oct-08-2021